avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1714 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Televizor in garantie stricat
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Televizor in garantie stricat

am achizitionat un tv acum un an si unsprezece luni, care sa stricat acum.
nu gasesc bonul fiscal, dar am certificatul de garantie cu seria produsului cu data cu tot ce trebuie.
am fost la vanzator si i-am rugat sa caute banda martor de la casa explicandule situatia.
am doua saptamani de cand tot ma duc la ei si tot motiveaza ca nu au timp ca sa mai astept(pana se termina garantia, cred) desi este un supermegamarket mare nu au personal sa caute un bon. cum sa procedez si ce drepturi am. va multumesc
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 10:13, 29 Noiembrie 2015
~ Conținut șters la cerere ~
adyyy7, ce sfat e amenintarea cu o minciuna?! Magazinul e de vina ca omul si l-a pierdut? Iar mersul la ANAF ar fi absolut degeaba pentru ca nu ii pot obliga sa faca asta, competentele lor sunt altele.
Dovada termenului de garantie se face cu documentul pe care e inscrisa data achizitiei, de-aia trebuie avut grija de factura / bon fiscal. Sigur ca ar fi frumos sa-i dea o copie insa daca nu vor de bunavoie, userul n-are ce sa faca.

catalinIacob, incercati la cineva din conducere, nu la vanzator. Si nu uitati ca vorba dulce mult aduce.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Eliberare factura (pentru garantie produs) dupa 30 de zile Arctur1an Arctur1an Bună ziua, Se dă următoare situație; Am cumpărat un telefon iPhone de la magazinul Domo, care la momentul achiziției a oferit bon fiscal + ... (vezi toată discuția)
Retur produs stricat barbone_2006 barbone_2006 buna ziua. pe 1 iunie am achizitionat o tricicleta pt baietelul meu(a doua in decursul a 2 veri din pacate). evident, am luat-o cu garantie si bon fiscal. dupa ... (vezi toată discuția)
Probleme întâmpinate in returnarea unui produs Tudorplaton Tudorplaton Buna ziua, am achizitionat in data de 09.05 un SmartWatch dintr-un magazin foarte cunoscut in România (din magazin fizic). Totul a decurs normal, am ... (vezi toată discuția)