avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 504 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Cum as putea presta servicii foto? Doar daca sunt ...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Cum as putea presta servicii foto? Doar daca sunt firma sau se poate si freelance?

Buna seara.In primul rand as vrea sa mentionez ca sunt student si de curand m-am apucat de studiat elemente legate de editari foto si as dori sa incep o colaborare cu un fotograf insa nedumerirea mea este urmatoarea: pentru a presta servicii foto(in general sedinte foto cu copii la scoala si gradinite) trebuie sa imi infiintez o firma sau se poate si freelance(pe cont propriu)? Chiar nu stiu cum se procedeaza si care ar fi demersurile,va rog frumos daca ma puteti ajuta cu un raspuns as fi recunoscator. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: george-neagu , moderator 12:11, 5 Decembrie 2015