Asociatia noatra de proprietari a incheiat un contract in anul 2014 cu un S.R.L. privind ridicarea gunoiului menajer, S.R.L. care s-a desprins din primaria orasului. S-a incheiat un contract in care s-a stipulat ca prestatia este de 3 lei pe persoana pe luna, asa cum s-a stabilit prin Hotararea Consiliului Local. In ianuarie 2015 printr-o Hotarare a Consiliului Local s-a stabilit ca aceasta valoare este de 3,35 lei pe persoana. Insa firma de salubrizare a emis facturi pana in prezent cu valoarea de 3 lei pe persoana. Astzai firma de salubrizare a emis o factura de "reglare" prin care se factureaza diferenta dintre 3,35 lei si 3 lei pe perioada februarie 2015 - decembrie 2015.
Intrebare: Este legala acesta "reglare" sau administratorul asociatiei trebuie sa refuze la plata aceasta factura, chiar daca a luat la cunostinta (exista o adresa la asociatie) de existenta HCL in ianuarie 2015 ?
Va multumesc.
Este normal sa existe asemenea prevedere in contract si aceasta trebuierespectata. Refuzati factura si chemati-i cu actul aditional ce va intra in vigoare de la data semnarii lui de ambele parti iar facturile urmatoare vor fi platite asa cum stabiliti prin actul aditional.