avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 709 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Avarie auto masina firmei, plata dauna
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Avarie auto masina firmei, plata dauna

Salut, azi am avariat o masina am rezolvat amiabil, (eu am fost de vina) si am completat tot a ramas sa faca poza...
Eu lucrez ca sofer la panificatie si asigurarea ii trecuta pe numele patronului,Patronu o sa trebuiasca sa plateasca ceva? (am inteles ca o sa platesc un pic mai mult la asigurare)ii adevarat. Masina pe care o conduc nui avariata tare semnalizarea si oglinda ii sparta am piese de rezerva asa ca nu ma costa nimic Deci in final vreau sa stiu patronu meu trebuie sa plateasca ceva, ca sa stiu cat imi ia din salar:))
Cel mai recent răspuns: Baldur , utilizator 19:40, 14 Ianuarie 2016
La incheierea urmatoarei polite rca , costul acesteia va fi mai mare.
Ce asigurare aveti RCA sau RCA + CASCO?
Daca sunteti vinovat de producerea accidentului (asa cum ati recunoscut), si aveti doar RCA, asigurarea Dvs va acoperi bagubele produse de Dvs celeilalte masini, reparatia masinii Dvs cazand in sarcina proprietarului (firmei). In acest caz se poate sa vi se impute costul acelei reparatii.
Daca aveti CASCO - depinde daca e full CASCO sau are fransize. Cel cu fransize este mai ieftin (si uneori preferat de societati din aceasta cauza). Aici avem asa: daca valoarea pagubei este sub valoarea fransizei, Asiguratorul nu va despagubeste. Deci, se poate sa va fie imputata valoarea reparatiei. Daca este Full CASCO sau valoarea pagubei este peste fransiza se poate repara masina pe CASCO, fara sa vi se impute ceva. Dar, in acest caz la anul se poate ca (este de fapt sigur ca) valoarea primei CASCO va fi crescuta deoarece ati avut incident anul anterior.
Desi nu mi se pare "cosher" patronul va poate solicita sa achitati aceasta crestere. Dar nu cred sa aiba baza legala.