Buna ziua!
Caut un raspuns pentru aceasta intrebare si sper sa ma ajutati.
Am facut 2 comenzi online la o firma de haine foarte cunoscuta din strainatate (Germania), plata fiind facuta cu cardul (172,3 euro). Le-am scris celor de la customer service ca nu o sa mai pot primi comanda si ce ar trebui sa fac pentru un retur. Am primit raspuns pe mail ca daca nu mai doresc coletul, sa il refuz, acesta se va intoarce la expeditor iar banii imi vor fi transferati pe cont. Acest lucru s-a intimplat saptamana trecuta. Le-am scris e-mailuri dar nu am mai primit nici un raspuns cu urmatorii pasi care ar trebui facuti. De atunci, pe tracking number statusul ramane acelasi ( refuz colet). Am citit mai multe recenzii, si mi-am dat seama ca multe persoane se afla in situatia mea de si care asteapta de 2 luni. Spuneti-mi va rog, juridic, ce se poate face impotriva acestei fime, in caz ca nu imi voi mai vedea banii si nu voi mai primi raspuns de la ei. ?!?
Va mltumesc mult!
Colet furat
ellakosta
Am comandat un produs din afara tarii, platit cand s-a facut comanda. Am primit un tracking number. Dupa o luna si jumatate, timp in care produsul s-a plimbat ... (vezi toată discuția)