avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 761 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... obligare la plata ptr lucruri neefectuate
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

obligare la plata ptr lucruri neefectuate

sunt student , universitatea a organizat un concurs in afara tarii si ne-a intrebat o prof. care dorim sa mergem ca ne da si niste bani de drum ne ia bilete de avion universitatea etc..., la inceput am optat si eu in conditiile de la inceput (verbal am acceptat), apoi s-a razgandit profesoara ca nu ne mai da bani de mancare si cazare si nu am mai dorit sa merg,nu a facut tabele , nu am semnat nimictotul verbal, in schimb ea intre timp a comandat biletele de avion. problema mea este ca universitatea ma pune sa platesc biletul de avion care este in valoare de 2000 lei, este corect sa platesc eu ? e un abuz asupra mea ??, rog din suflet un raspuns, ca am o doua instiintari de plata in care imi spune ca ma da in judecata sa ma execute sa recupereze prejudiciu. multumesc anticipat.:sorry:
Cel mai recent răspuns: DAN POPESCU , Avocat 12:50, 9 Februarie 2016
D-voastră trebuia să comunicați , în scris, în timp util, faptul că nu mai mergeți
Opinia mea este ca o discutie nu v-ar putea angaja raspunderea,mai ales ca, s-au schimbat conditiile initiale cu care ati fost de acord,nu cred ca, ar avea sanse de casitg.depinde de probe(martori ).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Declaratie pe propria raspundere cosminutzuu cosminutzuu Buna ziua . Sunt student la o universitate din Bucuresti si pe vara am de gand ( sau am avut ) sa ma cazez intr-unul din caminele altei universitati si sa ... (vezi toată discuția)
Anulare excursie - returnare plata efectuata Roger25 Roger25 Buna ziua, Problema e in felul urmator: am comandat o vacanta la Napoli de pe un site de reduceri. Pe acel site de reduceri, la Termeni si conditii scrie ... (vezi toată discuția)