Buna seara,
Situatia pe care doresc sa o rezolv este urmatoarea: in urma cu aprox. o luna si o saptamana i-am cumparat fiicei mele un pachet de scutece de la o anumita firma, dupa ce in prealabil folosisem o alta gama(acelasi brand) care a tot continuat sa se scumpeasca. Dupa ce am folosit aproximativ un sfert din pachetul de 48, fetita a dezvoltat o iritatie foarte urata, pe care am incercat sa o tratez cu crema de galbenele, apoi, la recomandarea medicului cu diverse creme pentru iritatie de scutec. Bine'nteles ca am oprit folosirea scutecelor imediat si am cumparat gama Premium, cea mai calitativa gama din portofoliul lor. Din pacate iritatia a continuat sa se agraveze. Intre timp i-am conatactat si pe cei de la aceasta firma si le-am explicat situatia. M-au contactat imediat si au spus ca vor trimite un curier sa ridice scutecele din cauza carora cea mica a facut iritatia, si imi vor da in schimb un pachet de scutece din alta gama. Initial la telefon am acceptat pentru ca am considerat necesar ca acele scutece sa fie analizate de specialisti. Vazand ca situatia se agraveaza, inainte sa ajung la dermatolog, i-am cumparat fetei un alt pachet de la un alt producator (brandul competitor) anuntand acest lucru si la firma initiala. Dupa prima noapte in care fetita a folosit excusiv (celalat producator) funduletul si-a revenit ca prin minune - se pare ca i-am intretinut iritatia fetitei prin increderea mea oarba in calitatea primului brand. I-am notificat ca nu mai are rost sa-mi trimita scutecele la schimb pentru ca fetita are alergie la materialele folosite de ei. Intre timp am facut rost si de o atestare de la dermatolog ca fetita are dermatita de contact (respectiv alergie la scutec) + reteta pentru creme de vindecare. I-am cerut companiei sa-mi permita returnarea celor doua baxuri de scutece, iar ei sa-mi achite contavaloarea + tratamentul si costul consultatiilor. Dupa aceasta solicitare n-am mai primit nici un semn de la companie. Inca nu am facut reclamatie la OPC pentru ca am fost in dialog cu compania sapt. aceasta, urmeaza sa o fac luni. Se pare ca ei nu doresc sa achite nici macar aceste costuri de bun simt, fiind constienti ca fetita a suferit mai mult de o luna din cauza produsului lor. Le-am trimis si poze si videoclipuri cu felul in care arata pielea fetitei si mi-au propus se fie consultata de medicul lor. am acceptat, dar cand am adus vorba de costurile mentionate mai sus au amutit total. Ce ma sfatuiti sa fac?
Mai mentionez faptul ca iritatia trecuse, dar din greseala bunica fetitei i-a pus din nou un scutec dinacela iar bubitele au reaparut.
Ce alta optiune mai am pentru a-mi recupera creanta, in afara de ANPC? Va multumesc anticipat!
ANPC nici nu va poate ajuta sa va recuperati banii.
In locul dvs. le-as trimite o notificare facuta de un profesionist (avocat sau mediator cu experienta).