avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 725 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reziliere Contract Telekom
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reziliere Contract Telekom

Buna seara.

Anul trecut in luna August, am fost sunat de un agent Telekom, mai exact o doamna care mi-a facut o oferta, un abonament cu un telefon. Eu avand servicii de la ei de peste 6-7 ani (internet/televiziune/telefonie fixa) si de vre-o 3 ani mi-am achizitionat de la ei un telefon in perioada aceea era "cosmote 5000+". Eu detinand acest abonament, m-au sunat anul trecut in August si mi-au facut o oferta: sa imi schimbe abonamentul pentru 3-4 lei in plus, si sa imi ofere si un telefon. Eu incantat de oferta (deoarece nu mi sa mai oferit nimic din partea lor) am acceptat. Luna viitoare in Septembrie avea sa imi expire contractul, si eu cu gandul ca pot rezilia, zis si facut. Am sunat la ei sa reziliez contractul, si mi se spune ca nu pot, ca deja contractul a fost reinnoit luna trecuta (in august). Mie la telefon cand mi sa facut aceasta oferta cu noul telefon si noul abonament nu mis a comunicat absolut nimic despre un nou contract, iar la poarta a venit intr-o saptamana curierul cu telefonul/abonamentul si am semnat contractul. Greseala mea a fost ca nu am citit ce scria, eu cu gandul ca semnez pentru primirea coletului, si contractul de la telefon (fara reinnoirea intregului abonament de televiziune internet telefonie fixa), iar eu defapt semnasem pentru reinnoirea tuturor serviciilor de la ei.

Deja trecusera si cele 15 zile in care puteam renunta la serviciu, si nu mai puteam sa fac nimic. Factura imi creste enorm de mult, de la 153 de lei sa ajuns la 200 de lei lunar, este o suma IMENSA + ca alte firme in zona mea au fibra optica preturi mult mai mici, pe cand eu beneficiez de un internet cu o viteza foarte slaba.

Va rog mult sa ma ajutati sa gasesc o rezolvare sa reziliez acest contract. Multumesc!
Ultima modificare: Vineri, 11 Martie 2016
contact_blue, utilizator
Cel mai recent răspuns: contact_blue , utilizator 12:28, 11 Martie 2016
contact_blue a scris:

Eu detinand acest abonament, m-au sunat anul trecut in August si mi-au facut o oferta: sa imi schimbe abonamentul pentru 3-4 lei in plus, si sa imi ofere si un telefon.
..........
Greseala mea a fost ca nu am citit ce scria, eu cu gandul ca semnez pentru primirea coletului, si contractul de la telefon (fara reinnoirea intregului abonament de televiziune internet telefonie fixa), iar eu defapt semnasem pentru reinnoirea tuturor serviciilor de la ei.
.........
Factura imi creste enorm de mult, de la 153 de lei sa ajuns la 200 de lei lunar, este o suma IMENSA + ca alte firme in zona mea au fibra optica preturi mult mai mici, pe cand eu beneficiez de un internet cu o viteza foarte slaba.

Greu de rezolvat, din cauza semnaturii.

Cereti detalii sau citit atent factura, poate nu e vorba de telefon gratuit ci il platiti in rate... nu scrie in contract? Si mie mi se pare foarte mare pretul.

Faceti asa: sunati la Relatii cu clientii, spuneti-va nemultumirea si cereti reducerea abonamentului la valoarea care vi s-a ofertat. Notati data, ora si numele operatorului cu care discutati iar daca puteti inregistrati si dvs. convorbirea; daca nu vor, faceti reclamatie la ANPC si subliniati faptul ca ati semnat contractul pe baza unei oferte telefonice inselatoare care este inregistrata - deci ii rugati s-o verifice
Nu stiu daca o sa reusiti ceva insa altceva nu vad ce ati putea incerca.

Tin sa precizez ca ei, cei de la Telekom chiar au inregistrarea din August, cred ca eram in data de 4 daca nu ma insel, dupa amiaza la ora 16.

Si nu sunt singurul, foarte multi sunt inselati cu aceste abonamente care li se reinnoiesc contractele, iar cand sunam la ei ni se spune ca automat daca vrem sa beneficiem de un serviciu de la ei, se va reinnoii contractul, la fel daca doresc sa sun sa mi se schimbe viteza la internet, sau pachetul de programe tv.

Deci o ultima solutie ar fi sa sun la ei si sa ajung la o intelegere cu ei, daca nu, sa merg la ANPC?
Schimbarea pachetului de servicii presupune o prelungire de abonament, asta e si ideea ofertei .
Si de ce nu isi anunta clientii? (pentru ca multi nu vor sa isi prelungeasca abonamentul).

Dar foarte multi se retrag deoarece firma neserioasa daca fac asa ceva.

P.S. Telefonul este gratuit, asa mi sa comunicat in data de 4 august 2015, este gratuit, si oricum nu este prea scump (huawei y330) nu este prea performant, la ei pe site este 300 de lei fara abonament (la liber). Au trecut 7 luni de cand m-au pacalit, cred ca si daca nu ar fi fost gratuit tot l-as fi platit in facturile astea imense.
Ultima modificare: Vineri, 11 Martie 2016
contact_blue, utilizator
Personal cred ca v-au anuntat. dvs faceti plangerea, apoi anpc o sa verifice inregistrarea.
In plus ei sunt acoperiti si de contractul pe care l-ati si semnat. Si chiar si semnat, ati fi putut sa va razganditi in termen de 14 zile.
Nu ati citit contractul , nu l-ati denuntat.. anpc va apara interesele insa si dvs ca si consumator aveti niste obligatii, macar sa cititi ce semnati.

Alte discuții în legătură

Reziliere contract telekom (internet fix si tv) Alex379 Alex379 Buna ziua! Am semnat un contract cu Telekom, care cuprinde pachetul de servicii Internet fix si Televiziune. Vreau sa reziliez contractul inainte de ... (vezi toată discuția)
Prelungire contract telefonie fara voia titularului Amy_L Amy_L Buna ziua! Suntem clienti Telekom de multi ani, dar de vreo doi ani am refuzat orice oferta de prelungire a contractului de abonament, in ideea ca putem ... (vezi toată discuția)
Taxa reziliere telekom Paul1427 Paul1427 Am făcut un abonament la TELEKOM pentru servicii de internet și televiziune pe data de 15 decembrie 2017. Luna asta pe data de 9 ianuarie am văzut oferta de ... (vezi toată discuția)