Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Care sunt documentele care trebuie pastrate de firma si care sunt termenele. Ce se intampla cu documentele vechi care nu sunt obligatorii de pastrat ? Ce se poate distruge si ce nu? Trebuie depuse undeva, ex Arhivele Statului? Firma este infiintata de mai bine de 20 de ani.
Puteți încheia un contract de prestări servicii prelucrare arhivistică documente cu o firmă autorizată.
În principiu, firma dvs.întocmește un Nomenclator Arhivistic pe care-l confirmă structura competentă teritorial a Arhivelor Naționale. În baza lui se: ordonează, inventariază, selecționează documentele de arhivă.
Predarea-preluarea documentelor la o firmă autorizată pentru păstrarea și conservarea documentelor de arhivă (depozit autorizat) o puteți face contracost când considerați că este cazul.
Din Legea 16/1996 luati modelul formularelor. Cele mai vechi se predau la firmele autorizate de preluare hartie si carton.E pacay sa le distrugeti dvs. prin ardere.