AV. GABRIELA GERBER 
	    	Avocat

AV. GABRIELA GERBER 
	    	Avocat	    

jenip1 
	    	Utilizator

jenip1 
	    	Utilizator	    

Pana la sfarsitul anului universitar i se datoreaza pensie de intretinere.
Daca isi continua studiile, atunci pensia va fi platita pana la 26 de ani.
 Dapix 
	    	Utilizator

Dapix 
	    	Utilizator	    

2. daca de la data de 01 octombrie 2016 se inscrie la master si lucreaza( realizeaza venituri din drepturi salariale) poate sa mai beneficieze de pensie de intretinere pana la varsta de 26 ani?
 jenip1 
	    	Utilizator

jenip1 
	    	Utilizator	    

Roxana alina  Stancu   
	    	Avocat

Roxana alina  Stancu   
	    	Avocat	    

Alina Theodora	                   

Buna seara! Parintii mei sunt divortati si eu beneficiez de o pensie de intretinere de la tata. Sunt inca studenta, anul acesta termin facultatea si voi avea ... (vezi toată discuția)
	                    Alina Theodora	                   

Buna seara! Parintii mei sunt divortati si eu beneficiez de o pensie de intretinere de la tata. Sunt inca studenta, anul acesta termin facultatea si voi avea ... (vezi toată discuția)

ContSters359971	                   

Buna ziua. As avea o intrebare legata de pensia alimentara: daca termin anul acesta facultatea pana cand mai exact trebuie sa primesc pensie? pana in ziua cand ... (vezi toată discuția)
	                    ContSters359971	                   

Buna ziua. As avea o intrebare legata de pensia alimentara: daca termin anul acesta facultatea pana cand mai exact trebuie sa primesc pensie? pana in ziua cand ... (vezi toată discuția)

jenip1	                   

Bună seara! Fiul meu de 25 ani ă terminat cursurile la zi - master- în iunie ă susținut dizertație . A primit pensia de intretinere si luna aceasta , ... (vezi toată discuția)
	                    jenip1