avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 321 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Va rog ajutati-ma - demisie, gestiune comuna
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Va rog ajutati-ma - demisie, gestiune comuna

Sunt asistent medical generalist dar si gestionar la spital universitar pe programul terapiei,am gestiune si am si o colega, avem gestiune comuna, eu mi- am data demisia din spital acum sunt in preaviz,vreau sa stiu daca am gestiune comuna cu colega , care sunt demersurile , se face inventar ,se preda ei cu martor sau cu cineva de contabilitatea/,eu cand plec trebuie sa am ceva la mana ca am predat colegei mele toata gestiunea.cum se procedeaza , coordonatorul nostru ce program a spus ca nu se face inventar, acum nu stiu ce sa cred.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:35, 18 Mai 2016
Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale se face intre gestionarul care preda si cel care primeste, pe baza dispozitiei scrise a angajatorului.

In dispozitiei se vor arata: gestiunea care se preda, numele si prenumele gestionarilor si ale persoanelor care, conform prezentei hotariri, participa la operatia de predare-primire, precum si locul, ziua si ora inceperii acestei operatii.

La predarea-primirea gestiunii participa un delegat din compartimentul de care tine gestiunea si un delegat din serviciul contabilitatii, care dau indrumarile necesare, controleaza si certifica exactitatea datelor inscrise in actele de predare-primire.

Predarea-primirea gestiunii se face prin inventarierea totala a bunurilor din gestiune, intocmindu-se un proces-verbal ce se semneaza de gestionarul care preda si de gestionarul care primeste gestiunea, precum si de persoanele prevazute mai sus.
Ultima modificare: Miercuri, 18 Mai 2016
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură