4.1. Turistul este obligat să comunice Agenţiei, în termen de 1 zi calendaristică de la primirea înştiinţării prevăzute la cap. III pct. 1, hotărârea sa de a opta pentru:
a) rezilierea contractului fără plata penalităţilor
Despre ce fel de instiintare este vorba la cap. III, pct. 1?
Este prevazut un termen in care agentia sa trimita instiintarea respectiva?
In contract este prevazuta
modalitatea de comunicare?
Adresa de email, nr telefon si fax, adresa postala sunt stipulate in contract?
Instiintarea si raspunsul la instiintare cum se comunica, prin curier, cu postalionul, cu porumbelul??
Trebuie sa profitati de orice neclaritate din termenii contractuali.
In prezent va aflati in termenul in care se retin 30% din pretul pachetului turistic.
Dar retinerea se poate face
numai in conditiile acceptarii termenilor contractului.
Banuiesc ca ati primit contractul
dupace ati platit avansul.
Relatati ca ati corespondat numai pe mail, anterior achitarii avansului ati primit pe mail conditiile privind anularea pachetului turistic?
Daca ati facut plata printr-un link atunci cel mai probabil nu a existat o atentionare privind acceptarea conditiilor de calatorie.
Incercati recuperarea intregului avans pe motiv ca nu ati primit contractul anterior platii avansului, faceti o sesizare la ANPC, pana la schitarea restului de pret trebuie sa primiti un raspuns iar in ultima instanta achitati integral si plecati in vacanta.