avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 639 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... suspendare permis, perioada.
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

suspendare permis, perioada.

Bun gasit,

Am ramas fara permis pentru depasire pe linie continua.
Agentul mi-a spus urmatoarele lucruri:
1. Fiindca sunt incepator, o sa raman fara permis 60 zile nu doar 30.
2. Daca nu dau acel test de 15 intrebari, o sa raman defapt 90.
Eu nu am auzit de asa ceva si nici pe net nu gasesc informatii, si ce gasesc sunt vechi.
Se poate, sa ma lamureasca cineva? Multumesc.
Cel mai recent răspuns: mariustz , utilizator 16:03, 30 Iunie 2016
~ Conținut șters la cerere ~
1.
Nu este adevarat.

Sanctiunile sunt aceleasi atat pentru conducatorii auto care au obtinut permisul de o zi cat si pentru cei care l-au obtinut de 100 de ani.

Art. 100. – oug 195
(3) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a II-a de sanctiuni si cu aplicarea sanctiunii contraventionale complementare a suspendarii exercitarii dreptului de a conduce pentru o perioada de 30 de zile savarsirea de catre conducatorul de autovehicul, tractor agricol sau forestier ori tramvai a urmatoarelor fapte:
a) depasirea coloanelor de vehicule oprite la culoarea rosie a semaforului sau la trecerile la nivel cu calea ferata;
b) neacordarea prioritatii de trecere pietonilor angajati in traversarea regulamentara a drumului public prin locurile special amenajate si semnalizate, aflati pe sensul de deplasare a autovehiculului, tractorului agricol sau forestier ori tramvai;
c) neacordarea prioritatii de trecere vehiculelor care au acest drept;
d) nerespectarea semnificatiei culorii rosii a semaforului;
e) nerespectarea regulilor privind depasirea;

2.