avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 517 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... suspendare permis, perioada.
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

suspendare permis, perioada.

Bun gasit,

Am ramas fara permis pentru depasire pe linie continua.
Agentul mi-a spus urmatoarele lucruri:
1. Fiindca sunt incepator, o sa raman fara permis 60 zile nu doar 30.
2. Daca nu dau acel test de 15 intrebari, o sa raman defapt 90.
Eu nu am auzit de asa ceva si nici pe net nu gasesc informatii, si ce gasesc sunt vechi.
Se poate, sa ma lamureasca cineva? Multumesc.
Cel mai recent răspuns: mariustz , utilizator 16:03, 30 Iunie 2016
Nu este prevazut in nicio lege (deocamdata) ca restituirea permisului este conditionata de plata amenzii.

Exista o propunere legislativa fantasmagorica pentru reducerea la jumatate a perioadei de suspendare si a numarului de puncte de penalizare pentru cei care achita amenda in termen de 2 zile lucratoare.

Amicul nu a stiut ce sa intrebe la ghiseu cand l-au conditionat de plata amenzii, adica temeiul legal al conditionarii restituirii permisului. Cum s-ar zice, si cu testul si cu banii luati!;)
In regula, m-ai lamurit.
Multumesc pentru ajutor, din nou. :D

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Permis suspendat 30 zile viorelmusa viorelmusa Am permisul suspendat pentru 30 de zile pentru depasire pe linie continua. Trebuie sa sustin testul de cunoastere a regulilor de circulatie? Multumesc! (vezi toată discuția)
Suspendarea permisului de conducere pt 30 zile TeoTea TeoTea Buna ziua! Mi s-a suspendat permisul pt 30 zile pt neacordare de prioritate la trecerea de pietoni, va rog sa imi spuneti daca trebuie sa dau si testul pt ... (vezi toată discuția)