avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 822 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Datorii catre Asociatia de locatari
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Datorii catre Asociatia de locatari

Bună ziua ! Mă aflu intr-o situatie destul de delicată și doresc să va cer opiniile despre cum pot solutiona : In urma cu 4 ani in urma decesului parintilor mei am mostenit un apartament , apartamentul avea o datorie colosala catre Asociatia de locatari pentru apa / termoficare si ce se mai platea acolo ( mama incepuse sa plateasca aceste datorii pe fondul unui angajament de plata ) ... Fiind copil ( 18 ani ) la acea perioada nu imi puteam permite sa platesc acea suma si domnul de la asociatie mi-a spus sa-mi platesc doar ce consum... Astfel ca revin dupa 3 ani acasa , evident nici un consum in apartament si m-am trezit debransat de la apa... Sunt in continuare student si nu imi pot permite achitarea acelor sume ... si din ce am inteles poti fi executat silit pentru neplata acestora.... Voiam sa stiu daca exista o posibilitate de a ceda apartamentul asociatiei / primariei pentru a fi exonerat de obligatiile acestuia ? Va multumesc si imi cer scuze pentru timpul rapit
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 13:41, 24 Iulie 2016
~ Conținut șters la cerere ~
De ce sa cedati apartamentul? Cat sunt datoriile in momentul de fata?
Atu facut succesiunea si ati intrat in posesia certificatuluu de mostenitor?
Aparramentul il puteti inchiria sau vinde. In cazul vanzarii faceti un antecontract in care sa primiti un avans suficient din care sa achitati datoria la asociatie si impozitul pe vanzare la perfectarea contractului de v/c.
Asociatia si primaria nu se vor implica un preluarea apartamentului.