avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 424 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Comertul online, teapa pentru persoane juridice
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Comertul online, teapa pentru persoane juridice

Buna ziua,
Am comandat dintr-un magazin online un laptop si o multifunctiona, cu deschidere la livrare, pentru un SRL, care avea urgent nevoie de ele. A si venit coletul in 2 zile, l-am deschis, era ce am comandat. Cand a venit informaticianul sa le instaleze a constatat ca multifunctionala era defecta. Am completat un formular de retur de pe site cu IBAN-ul contului in care sa-mi vireze contravaloarea. Mi-au raspuns ca nu accepta retur si sa completez un formular de service. Le-am scris un mail prin care am explicat ca avand in vedere urgenta , am cumparat un aparat de la un agent local, am atasat copia de pe factura si ca doresc sa-mi vireze contravaloarea. Intre timp am returnat aparatul pe cheltuiala mea, incadrandu-ma in termenul de 14 zile. Fara sa completez formular de service, acum doua zile m-au anuntat ca multifunctionala a fost reparata si mi-au trimis-o prin curier. Am si fost contactata ca a sosit si ca e fara deschidere. Sunt foarte hotarata sa nu preiau coletul.
Intrebarea mea este ce pot sa fac?
1. Din ce m-am informat, legea ii apara, nu sunt obligati sa faca retur numai la persoane fizice, deci nu pot fi reclamati la ANPC, desi , din pctul meu de vedere este discutabil, comanda fiind facuta dintr-un cont de persoana fizica, doar factura este pe SRL
2. Pe situl lor este urmatoarea precizare "In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de nu a accepta retur produse aduse pe comanda speciala sau a celor care se vand intr-un numar foarte mic"- nu a fost comanda speciala, iar aparatul este de firma de top si ce inseamna "mic"????
Eu chiar as fi dispusa sa-i dau in judecata, cu cheltuieli cat mai mari de judecata, care sigur depasesc valoarea aparatului, daca as avea sanse de castig.
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: icoman , utilizator 14:39, 31 August 2016
~ Conținut șters la cerere ~
ce pasi trebuiesc urmati daca persona juridica (clientul) refuza sa plateasca marfa comandata ?
Cum ne putem proteja ? sau cum ii putem obliga sa respecte contractul la distanta daca nu a paltit avans !

Ce inseamna: Aveți totuși la dispoziție "procedura comună" ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Retur produs dedeman costrasuc costrasuc Am cumparat zilele trecute un birou de pe site-ul Dedeman. Nu-mi place cum e ambalat (foarte neprofesionist) si ma tem ca blaturile (puse unul peste celalalt, ... (vezi toată discuția)
Neatentia consumatorului (?), nesimtirea comerciantului atentielaneatentie19 atentielaneatentie19 Buna seara tuturor membrilor comunitatii, o intamplare recenta, a doua pentru mine in acest \"domeniu\", ma face sa postez aici pentru a va cere ajutorul ... (vezi toată discuția)
Retur produs comandat online in 14 zile beng beng Buna ziua, Am comandat un produs de pe site-ul cel.ro pe care l-am ridicat din magazin. Dupa 10 zile calendaristice am vrut sa-l returnez datorita calitatii ... (vezi toată discuția)