Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am si eu nevoie mai mult de un sfat, referitor la un contract de instalare.
Deci am un contract de instalare, iar beneficiarul lui cere rezolutiunea.
Contractul a fost incheiat in data de 01.02.2008.
Pentru echipamentele instalate in baza contractului, executantul a oferit, un termen de garantie de 12 luni de la data receptiei.
Data receptiei a fost 01.03.2008., deci fiind valabila pana la data de 01.03.2009.
In data de 13.08.2009, beneficiarul contractului, introduce actiune pentru rezolutiunea contractului, avand in vedere faptul ca executantul nu si-a respectat obligatia de garantie.
Intrebarea este: Se poate cere rezolutiunea unui contract, care si-a incheiat practic perioada de valabilitate.