Sunt student anul 3 la medicina si dupa sesiunea de examene am sarbatorit.La petrecere am fost negajit de cineva si pt a evita o lupta am plecat cu masina unor prieteni.La coborare de nervi am lovit un stalp de iluminat si find facut din fonta si prins in suruburi a cazut.Am lovit o singura data stalpul.Am fost surprins pe camerele de filmat din zona.Am vazut ca pot sa fiu pedepsit cu inchisoare de la 3 luni la 2 ani.Nu as vrea sa ajung aici deoarece imi va afecta anul scolar.Credeti ca sunt sanse sa scap cu o amenda sau sansa de a repara bunul stricat?
Am fost acuma la politie am recunoscut fapta fara ezitare.Si domnul politist a zis ca voi primi amenda pt fapta si plata stalpului.Am zis daca pot sa merg sa cumpar eu stalpul sau sa repar stalpul stricat de mine si au zis ca nu am voie ca stalpul valoreaza prea mult si ca valoarea lui se ridica undeva la 120 de milioane ceva ce eu nu prea cred.Am cautat pe internet acasa si am gasit site-ul care se ocupa cu iluminatul parcului si arata ca stalpul valora undeva la 10 mil.Daca cumva mi se cere sa platesc cele 120 de mil pot sa contest valorea stalpului?
Pare cam prea mult 12000 lei pentru un stalp cazut la o lovitura de picior, ramane de vazut in ce baza legala va da amenda si cum va stabili obligatia cu privire la stalpul respectiv.
In principiu orice se poate contesta, deci si actele intocmite de dl politist.
Ati dat declaratie (?), vi s-a intocmit un P-v (?) s-a deschis dosar penal (?) sau ce s-a intamplat mai exact cand v-ati prezentat ?
Suma pare un "pic" exagerata, poate ca a vrut doar sa faca o gluma si sa va sperie.
P.s. nu mai citati mesajele anterioare daca sunt consecutive, nu se impune citarea (ingreuneaza parcurgerea textului)
Am dat doar o declaratie ,nu am semnat proces verbal si nici nu cred ca a deschis dosar penal a zis doar ca ramane sa primesc verdictul nici macar amenda pt "Distrugere de bunuri publice" nu am primit.