avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 480 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... client indezirabil
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

client indezirabil

pot sa-mi rezerv dreptul de a nu mai servi un client care este recalcitrant in mod repetat atit cu personalul cit si cu ceilalti clienti,aducind prejudicii firmei mele
Cel mai recent răspuns: CLAUDIU LASCOSCHI , Avocat 15:04, 31 August 2009
Refuzul trebuie sa fie justificat fiindca altfel va puteti alege cu plangere la OPC si cu amenda!B-)
Atunci de ce vedem totusi afise: ne rezervam dreptul de a ne alege clientii?
Caz concret petrecut ieri: intr-o carciumioara din buricul capitalei, trei scaune inauntru si 4 mese afara, un amic s-a trezit dat afara din locatie, pe care o frecventa zilnic de vreun an jumate (era la indemana, la coltul blocului, iar personalul era amabil si prietenos).
Motivul? Pentru ca la masa din carciumioara la care se asezase nu era destula lumina cat sa citeasca un ziar, amicul s-a mutat la barul interior, cu berea in fata. Afara, pe terasa, era prea cald. Carciuma, goala, si inauntru, si afara. Patronului nu i-a convenit unde statea amicul meu, din motive ramase in mister.... si i-a cerut sa iasa pe terasa sa isi termine ziarul si berea. Uimit, amicul i-a zis ca nu intelege de ce trebuie sa se mute. Replica patronului: nu-mi ceri tu mie socoteala la mine in casa! Iti convine, bine, nu, pleci de tot !
Si omul a plecat. Dupa 5 minute, unul dintre ospatari il ruga la telefon sa nu mai treaca pe acolo, ca le-a spus seful ca cine il mai serveste va fi concediat....
M-a sunat sa ma intrebe ce sa faca?
I-am spus sa isi caute alta carciuma, problema e ca e singura langa casa lui...
Nu cumva chiar Dvs. sunteti patronul?? ;) Desi amicul meu e orice, numai recalcitrant nu...

Ultima modificare: Sâmbătă, 29 August 2009
Av. NICULESCU-GORPIN, Avocat
Refuzul poate constitui o practică abuzivă faţă de consumatori.Purtarea clientului ţine de comportamentul în societate şi asta nu ţine de protecţia consumatorilor ci de Poliţie.Purtarea necorespunzătoare trebuie să fie denunţată la Poliţia de proximitate (foştii sectorişti).
Sa nu uitam de existenta O.G.nr.137/2000, republicata prin care se reglementeaza combaterea discriminarii si este in vigoare!

Alte discuții în legătură

Inselaciune sau santaj sabin cj sabin cj Rugaminte. Va multumim pentru sacrificiul de timp şi competenţa pusă în serviciul comunităţii. Tocmai de aceea îndrăznim să vă rugăm să ne daţi ... (vezi toată discuția)
Abuz al angajatorului...va rog dati-mi un sfat nina89 nina89 Buna seara, Ma aflu intr-o situatie dificila.Sunt angajata de aproape 2 ani ca ospatarita in doua localuri apartinand aceluiasi patron, lucrez o tura ... (vezi toată discuția)
Reclamatie opc garagas43 garagas43 Imi cer scuze si va rog un sfat… Fiica mea are un magazin profil petshop.Intr-o zi fiind plecata dupa marfa am ramas eu asteptand.A venit o d-na care ... (vezi toată discuția)