avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1478 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatia pentru mamicile studente(acte necesare?)
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatia pentru mamicile studente(acte necesare?)

Sunt studenta in anul 2 la zi ,am un bebelus de 2 luni ,pot beneficia de indemnizatia pt cresterea copilului de 600ron?daca da, ce acte sunt necesare si unde se depun?
Am incercat la Serviciu Public Asistenta Sociala si dupa 2 luni de la publicarea in Monitorul Oficial a OU , peste tot primesc aceleasi raspunsuri"nu cunoastem normele metodologice ,nu stim unde se depun actele,reveniti alta data,etc"adica nimeni nu stie nimic
VA MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU ORICE INDRUMARE!
Cel mai recent răspuns: reghina23 , utilizator 15:32, 30 Septembrie 2009
Aceiasi problema este si la Craiova ..nu au venit normlele..si raspunsul este sa revin saptamna viitoare si tot asa...
as vrea sa stiu cand se vor publica aceste normel..
va multumesc anticipat..
pentru user Pakos am citti a legile si normele de pe ministerul muncii dar acestea sunt proiecte..sa inteleg ca totusi cei de la directia muncii dolj au drepate ca nu s-au publicat normele..va multumesc..
buna ziua as dori sa va intreb daca am nascut in iulie si acum sunt inscrisa la facultate la zi anul 2 si anul 1 am fost la fr beneficiez de indemnizatie?eu lucrand pana in luna decembrie insarcinata in 2luni nu mam mai putut prezenta la servici avand cele 12 luni pe cartea de munca iar acestia concediandu-ma pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului sau cea de stimulent?va multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie mame studente mamica tanara mamica tanara buna ma numesc ana sunt studenta in anul 2 la facultate particulara la zi adica acum urmeaza sa incep la 1 oct.nu am lucrat niciodata am 19 ani.am o ... (vezi toată discuția)