Buna. As avea si eu o problema la care va rog sa imi raspundeti sau sa ma sfatuiti cat mai repede.
Sunt studenta in Cluj-Napoca si locuiesc cu parintii. Am locuit in acelasi bloc de 20 de ani si a ost ok pana acum 6 ani. De atunci vecinul de sub noi a inceput sa ne fac scandal ca facem galagie si lucram la negru #-o. Parintii mei lucreaza amandoi iar eu majoritatea timpului mi-l petrec la facultate...deci nu stiu cand am mai putea lucra la negru.
Este pensionar asa ca tot timpul si-l petrece urland prin apartament, ne urmareste cand mergem la baie si incepe sa bata usile si geamurile. Parintii mei au avut si cateva confruntari cu el cand ii astepta in fata usii si incepea sa strige. Eu sincer incerc sa stau cat mai putin pe acasa ca sa nu am de-a face cu el....si asta NU MI SE PARE NORMAL,atata timp cat este casa noastra. Din partea vecinilor nu am avut nici un pic de ajutor, toti preferand sa se faca ca nu aud sau nu vad:(
Am uitat sa spun ca ne-a trimis politia in repetate randuri,inclusiv la 1 noaptea,pana cand nici ei nu mai raspund apelurilor sale. Cand a mers tata la politie sa faca o plangere, el deja ne facuse 15.
Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat cum sa putem riposta si noi impotriva lui, pentru ca va spun sincer ca eu sunt cu nervii la pamant numai la gandul ca trebuie sa stau o zi intreaga acasa.
Va multumesc pentru ajutor
Va propun sa cereti punerea lui sub interdictie -- conditiile exista probabil ... Dupa ce se numeste tutorele, incercati sa-l convingeti, ca domnul este un pericol public si trebuie internat la neurlogie.
In rest sa-l ignorati si sa nu va fie frica de el, fiindca frica duce la suparare, supararea duce la ura si ura duce la suferinta.
Bine,bine, da cu cine face scandal ca lucrati la negru si cum a ajuns la concluzia asta? Dar cum afla respectivul despre persoanele existente in apartament|?