avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 668 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Se pot transforma casele de marcat?
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Se pot transforma casele de marcat?

Lucrez ca PFA in domeniul Transporturi Rutiere de Marfuri si folosesc o casa de marcat electronica portabila cu rola de hartie Tip.EXEL SM S/N: ZK00023316 Made in BULGARIA. Din 1 Noiembrie 2017 trebuie sa folosesc noul tip de casa de marcat...Intrebarea mea este daca stie cineva,ca acest tip de casa de marcat se poate modifica sa corespunda noilor cerinte sau nu?
Cel mai recent răspuns: valeria goja , utilizator 11:16, 25 Decembrie 2016
Orice casa de marcat se inregistreaza la finante la inceputul activitatii pentru a primi memorie iar la desfiintarea firmei se retrage memoria tot la finante .Daca schimbam forma juridica sau apar legi noi care ne obliga (ex.PF devine PFA sau II)casa de marcat existenta este buna doar trebuie predata memoria si atasata memoria pentru denumirea noua .Cei care vand case de marcat stiu ce au de facut trebuie doar intrebati.Daca vreti doar sa transformati casa de marcat ca sa corespunda noilor legi tot la cei care vand case de marcat intrebati dar din cate stiu nici fiscul nu este pregatit pentru a face fata noilor legi.Ce harababura !

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Casa de marcat bandi2 bandi2 buna.eu mi am suspendat activitatea,si nu mai doresc sa o reiau,vreau sa intreb,pot sa vand casa de marcat ,ca tot nu o voi folosi?am inteles ca trebuie ... (vezi toată discuția)
Casa de marcat nefolosita omuldezapada omuldezapada Buna seara, acum 4 ani am cumparat o casa de marcat ca sa imi pot sustine activitatea comerciala in targuri dar am folosit-o foarte putin, cam un an. De ... (vezi toată discuția)