Avand in vedere intrarea in vigoare a Legii 250/2016 si faptul ca aplicabilitatea acesteia opereaza, in principiu, si fata de unitatile de asistenta sociala, as dori sa pun in discutie faptul ca in actul normativ in cauza NU se regasesc si serviciile publice de asistenta sociala. Astfel, in calitate de sef serviciu al Serviciului protectia copilului si familiei din cadrul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad, am in subordine un Centru de zi pentru copii, majoritatea de etnie rroma, cu o capacitate maxima de 120 de locuri, un Centru pentru tineri - persoane cu dizabilitati, doua Centre pentru tineri proveniti din sistemul de protectie a copilului, 6 crese. Personalul care deserveste aceste centre, centre fara personalitate juridica, e format atat din functionari publici cat si din personal contractual. Unele dintre functiile contractuale, eventual, s-ar putea regasi in anexele actului normativ aratat. Dar ce se intampla cu celalalt personal contractual, cu inspectorii de specialitate, care lucreaza in aceleasi conditii? Ce se intampla cu functionarii publici? Ce se intampla cu sefii de birou sau cu seful de serviciu care au in subordine aceste centre? Cum ar putea acest act normativ sa se aplice atat de flagrant discretionar si din ce motiv se face doar o echivalare care priveste doar Directiile generale de asistenta sociala si protectia copilului, in niste note obscure de subsol si DOAR pentru functiile de conducere.
In speranta ca m-am facut inteles, as dori un raspuns cat mai pertinent si argumentat.