Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Acuma 4 ani am cumparat un laptop si evident i s-a dus acea garantia de 2 ani.
Problema este ca deja mi s-a stricat placutele RAM, iar firma spune ca si placutele RAM au tot 2 ani garantie desi nu scrie nicaieri negru pe alb asa ceva despre placutele RAM.
De ce spun asta, este pentru ca, daca cumperi separat placute RAM beneficiezi de garantie foarte mare(5-10 ani).
De ce este aceasta diferenta intre placutele RAM cumparate separat si cele care sunt incluse in laptop la momentul cumpararii ?
cyan: "Daca nu sunt precizate in CG restul de componente au garantia generala acordata de furnizor de 1 sau 2 ani. "
Si de unde aceasta concluzie ? Hai sa nu vorbim din presupuneri, ci din ceva scris negru pe alb. De ce aceeasi placa RAM cumparata separat are 5 ani garantie ? Ce, nu tot in laptop va fi pusa ? De ce placa mea sa aiba doar 2 ani garantie pt faptul ca era deja inclusa in laptop ?
De fapt nu producatorul ofera garantie, ci vanzatorul. Dvs. l-ati cumparat de la vanzator, nu de la producator. Cum se paseaza garantia intre vanzator si producator e o alta problema, e problema lor, nu a dvs.
Garantie refuzata
midal
Am un laptop cumparat in 30 sept 2005, cu o garantie de 2 ani , plus o extindere de 10 zile a acesteia datorata unor reparatii.
Displayul acestuia s-a ... (vezi toată discuția)