Buna ziua si LA MULTI ANI tuturor de pe acest site!
La sfirsitul lunii decembrie am primit factura de apa la un total de plata de 1210.70Ron,respectiv plata a 165 mc3...
Am trimis un email la societatea care furnizeaza aceste servicii dar nu am primit nici confirmare de primire macar,dar am fcaut si reclamatie la ANPC zonal!
Lucrari la instalatia de apa s-au efectuat in 2015 cind s-a montat stradal contorul si rectul de armaturi ,lucrari efectuate de catre acea societate prestatoare de servicii.
Nu am semnat nici un act de montaj sau nota in care s afie ceva specifictaii ref contor /robinetii etc.
In luna decembrie 2016 respectiv la data de 09 dec 2016 amvenit acasa in jurul prinzului fiind la medicul cardiolog/aflindu-ma dupa operatie pe cord ,apa inchisa!centrala de incalzire pe gaz fiind in stare de functionare.Am vazut in cutia postala o hirtie de la soc.de servicii apa-ca u gasit robinet spart .Am dat numeroase telefoane la socitatea respectiva ,ei spunind sa imi cumpar robinet!!!Ceva ciudat ,abnormal dat fiind faptul ca ei au montat cu circa un an si citeva luni totul si acum eu sa cumpar...in cele din urma au venit -au pus sa zicem acel robinet,si au lasat tot o hirtie cum ca au schimabt robinetul-au sigilat contorul si ca au fost pierderi apa!!!nu m-au instiintat ca vin sau ca sint la fata locului,aflind doar dupa ce am auzit apa curging la cada!!!
Si acum factura...de 1210.70 ron reperezentind 165 m3 apa!!!
Cum a fost oare verificata real consumul de apa?instalatia?Daca a curs dat fiind robinetul de ce sa platesc eu asta?etc
Rog sa imi dati un sfat/va multumesc anticipat
Buna seara!caminul este din 2015 stradal ,pus de catre cei ce au lucrat la strada iar tubulatura /armaturi -conexiuni -contor de operatorul de apa .Contract am din 2008 doar,nu am note cu veriifcarea metrologica a contorului sau alte anexe la contract.
Verificarile metrologice sunt in sarcina detinatorului/ propietarului si buletinele metrologice pentru aparatura verificata se dau acestora, nu consumatorilor.
Normal responsabilitatea d-vs este după apometru. .Până acolo este responsabilitatea societății de distribuție a apei. Totuși este neclar puțin. ..Dacă s-a înregistrat consum înseamnă că defecțiunea este după apometru și este în responsabilitatea d-vs. , respectiv în partea d-vs de instalație. Un robinet defect care are pierderi înaintea apometrului nu înregistrează consum la apometru pentru că apa se scurge înaintea apometrului și astfel nu este înregistrată. Se produce în zona de responsabilitate a societății ( înainte de apometru ). În cazul expus de d-vs consumul indica o defecțiune după apometru, deci în zona d-vs.de responsabilitate.
aveti apometru? somati-i sa vina sa va citeasca indexul de pe contor. celelalte facturi si chitante le mai aveti? daca lucrarea este inca in garantie, costul de inlocuire al robinetului il suporta firma care a executat lucrarile si care a dat garantia respectiva. daca robinetul se afla la dumneavostra in curte, intre contor si ultimul utilizator din casa/curte, atunci suportati costurile. ce este pana la contor, este in proprietatea companiei de apa-canal.
Buna ziua,ok ref raspunsul dvs.Dar operatorul poate sa puna orice contor-orice sigiliu atunci,consider ca o nota intre operator/consumator ar trebui sa fie autentica.NU?Asa oricine poate veni fiind locatie stradala si face orice la contor/armaturi...sint si ceva filtre la contor si acelea cind le scot ptr curatire ar fi normal ca si consumatorul sa stie,nu?
Azi am purtat o discutie mai technica cu operatorul ...astept ca are tema de casa cum se zice!