avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 195 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Mai multe locuri de munca dar acelasi sector de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Mai multe locuri de munca dar acelasi sector de activitate

Sunt asistenta medicala si am lucrat in Peris, Buzau si Constanta. Trebuie sa aduc adeverinta de la toate trei locurile de munca sau ultimul angajator poate elibera o adeverinta care sa ateste acest lucru conform datelor din cartea de munca? Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:03, 6 Ianuarie 2017
Dacă aceste date sunt înscrise în carnetul de muncă, puteți face dovada cu acesta. Actualul angajator nu poate elibera vreun înscris cu privire la perioadele lucrate la alți angajatori.
Trebuei sa obtineti adeverinte de vechime de la fiecare angajator in parte.
Incepand cu 1 ianuarie 2011, vechimea in munca se dovedeste cu adeverinta eliberata de angajator.
Codul muncii prin dispozitiile art. 296 alin. (1) prevede ca vechimea in munca stabilita pana la data de 31 decembrie 2010 se probeaza cu carnetul de munca.
Codul Muncii ,republicat,cu modificarile si completarile ulterioare, nu mai are in cuprinsul sau art.296...
Scuzați art invocat.
Art. 279
(1) Vechimea în muncă stabilită până la data de 31 decembrie 2010 se probează cu carnetul de muncă.