avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1411 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Stimulent crestere
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Stimulent crestere

Bun seara!
As dori sa stiu daca pot beneficia de stimulentul de insertie tinand cont de faptul ca sunt studenta si nu am muncit niciodata.Acum beneficiez de indemnizatie de crestete si in curand copilul va face 2 ani.
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:00, 11 Ianuarie 2017
Pentru a beneficia de stimulentul de insertie va trebui sa realizati venituri din salarii şi asimilate salariilor, venituri din activităţi independente, venituri din activităţi agricole, silvicultură şi piscicultură, supuse impozitului pe venit.

Pentru persoanele care obţin venituri supuse impozitului cu cel puţin 60 de zile înainte de împlinirea de către copil a vârstei de 2 ani, respectiv 3 ani, în cazul copilului cu handicap, acordarea stimulentului de inserţie se prelungeşte până la împlinirea de către copil a vârstei de 3 ani.
Multumesc!
Poatea beneficia sotul in cazul acesta tinand cont ca are venituri impozabile?
De stimulentul de insertie nu puteti decat dvs sa beneficiati.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua!pot beneficia de stimulentul de inserție daca am intrat ... Lavinia Zgircea Lavinia Zgircea Buna ziua!pot beneficia de stimulentul de inserție daca am intrat în Ccc din șomaj.Pot beneficia de acesta dacă sunt administrator la o societate nou ... (vezi toată discuția)
Eligibilitate stimulent de insertie daca in momentul intrarii in ccc eram in somaj Roxana-MariaIon Roxana-MariaIon Buna ziua, In anul 2014, am avut urmatoarea situatie: \"Sunt insarcinata in 4 luni, urmand sa nasc la inceputul lui martie 2015. Situatia mea este ... (vezi toată discuția)