Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am cumparat un ceas Seiko . Purtandu-l doua, trei zile am constata t ca ramane in urma cu orele. Evident ca m.am intors in magazin cerand banii inapoi. Am fost trimisa la service. Am specificat si acolo ca doresc returnarea banilor . Desigur a trebuit sa las ceasul la.ei pentru confirmarea defectului reclamat. Dupa cateva zile am fost sa vad rezolvarea. Il reparasera. Nici vorba de returnarea banilor.
Va rog sa.mi spuneti in ce conditii legale imi pot lua banii inapoi. Nu voi accepta niciodata sa achizitionez un produs gata stricat, cu atat mai mult unul reparat.
Multumesc
Va inteleg supararea (pana la un punct, dar trecem peste) insa pentru ca produsul a fost lasat in service nu se mai pot obtine banii fara negatie de reparare. Cum ceasul dvs. functioneaza e, intr-devar, destul de putin probabil sa primiti raspunsul pe care vi-l doriti.
Scrieti direct producatorului, banuiesc ca ceasul are elemente de identificare. Nu e firma de 2 lei si poate vi-l inlocuiesc ei.