Pana acum cateva zile am avut un abonament la o firma de telefonie mobile, (abonamentul il am de peste 13 ani). In luna decembrie, am cerut in scris, rezilierea contractului cu pastrara numarului de tel, si ca pot fi contactat numai pe email. Am primit confirmarea la cererea mea, si ca voi primi un raspuns, .. De mentionat ca nu ma aflam sub contractul obligatoriu de 2 ani. Plata facturi la zi!! Deoarece operatorul de telefonie mobila a facut in asa fel incat toate cererile sa fie facute direct pe site, prin intermediul „contacteaza-ne” , am ales acesta procedura, ai am trimis ca atasament cererea mea de reziliere.
De mentionat ca nu am primit un raspuns...nu am fost sunat, nu am primit mesaj de la operator dar in mai putin de 30 zile, mi-a inchis contractul cu anularea numarului alocat ...si acum nr meu de tel nu mai este alocat!!!!!.
Ce sa inteleg??...operatorul poate face asa ceva??..in ce conditii??..chiar si in mai putin de 30 zile de la cererea mea poate inchide contarctul??? Si sa mi anuleze si numarul??? :))
Am trimis mesaj scris pe site, din nou „operatorului „............. prin care i am cerut reanalizarea cereri mele, de acesta data, am primit raspuns, ca ma va suna un operator in termen de o zi!!!...dar pe ce numar??..ca nr deja este anulat!!!:))
Astept opiniile dvs.,,,va multumesc