In luna noiembrie am schimbat contabilul cu care am lucrat 3 ani. Dupa ce am plecat acesta s-a suparat si momentan nu mai vrea sa colaboreze sub nici o forma cu mine sau cu noul contabil pentru preluarea de situatii.
Exista vreo lege care stipuleaza ca datele lucrate de contabil trebuiesc arhivate electronic si puse la dispozitia clientului in cazul in care le solicita?
Mi-a predat doar baza de date a revisalului nu si arhiva completa pe acesti ani si mi-a zis ca a sters firma din sistem. Se poate face asa ceva?
Daca am nevoie de o situatie de acolo eu cum pot face?
Vreti sa spuneti ca, lucrand mi multi contabili pe un server comun, datele de pe acel server nu sunt backupate periodic? Nu pot sa cred asa ceva, dar daca este asa este trist si alarmant in acelasi timp.
Si, pana la urma, nu este cred problema beneficiarului (clientului) ca acel contabil (sau firma de contabilitate) din indiferent ce motiv nu respecta legea, livrandu-i fostului client datele necesare.
@mottofreee
Ati dati raspunul corect la problema. Sunt de acord cu Dumneavoastra ca nu este problema clientului, ci a firmei de contabilitate