avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 501 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... certificat membru Colegiul Medicilor medic rezident ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

certificat membru Colegiul Medicilor medic rezident sau medic generalist

Am terminat facultatea de medicina si pe diploma scrie medic medicina generala.In 2001,dupa stagiatura de 1 an,mi s a dat autorizatie de libera practica ca medic generalist.Mi s a dat cod de parafa.Am luat rezidentiatul in 2009 si mi am luat certificat de membru al Colegiului medicilor,care inseamna ca am si drept de libera practica.Am terminat rezidentiatul si urmeaza sa mi dau examenul de specialitate.Acum lucrez ca medic de medicina generala,dar pe certificatul de membru scrie medic rezident.
Ce fac?Trebuie sa mi schimb certificatul inapoi in medic de medicina generala sau il las asa?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:20, 18 Februarie 2017
Trebuie schimbat certificatul .

"Medicul rezident este medicul care dupa terminarea facultatii de medicina a reusit la examenul de rezidentiat, si se afla in consecinta la specializare (numita rezidentiat), intr-o anumita specialitate pe care si-a ales-o."
[ link extern ] /

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Drept de libera practica medici crystyna04 crystyna04 buna seara Cand am terminat facultatea,dupa stagiatura am primit drept de libera practica(sunt promotie anterioara anului 2005).Am dat rezidentiatul,l am ... (vezi toată discuția)
Libera practica ContSters307991 ContSters307991 Buna ziua, va scriu pe acest forum in speranta ca ma veti ajuta in problemele cu care ma confrunt. Prima ar fi daca am terminat rezidentiatul si nu am promovat ... (vezi toată discuția)