Bună ziua,
vă reţin atenţia cu o problemă.
Locuim într-un duplex de circa 5 ani.
În urmă cu circa trei luni, am descoperit că, în toată această perioadă, din cauza inversării contoarelor de electricitate, noi am plătit consumul vecinilor de alături, iar ei au plătit consumul nostru.
A rezultat o diferenţă de plată, în sensul că vecinii au plătit cu circa 3.700 de lei mai mult decât noi.
Acum, E.on le va scădea această sumă de pe facturile viitoare, intenţionând să ne-o impute nouă.
Dar noi n-avem nici o vină!
Dezvoltatorul care ne-a vândut casele este cel care s-a dus cu contractele la E.on, atunci când ne-am mutat, prin urmare el a inversat contoarele.
Vreau să vă întreb cum trebuie să procedăm?
Vecinul a avut in urma cu 3 - 4 luni o problema la instalatia electrica din casa si a iesit la contorul de afara, cu intentia de a intrerupe curentul. Insa, umbland la contor, a constatat ca avea in continuare energie electrica in casa, intrerupand-o, de fapt, pe a noastra. Asa s-a descoperit ca cele doua contoare sunt inversate.
Va multumesc foarte mult pentru sfaturile dumneavoaatra!
Va voi tine "la curent" cu ce se mai intampla!
Da, era de fapt un raspuns simplu! :)
Daca montatorul contorului nu a respectat o procedura de verificare la montaj aveti argumente impotriva Eon. Sa le cereti sa va raspunda punctual si cu privire la procedura de montaj, documentatia solicitata ptr montaj si procedura de punere in functiune.
Procesul ala verbal in care apare seria contorului si adresa apartamentului este important.
Si chiar in momentul asta mi s-a aprins becul :) si am verificat, nu stiu cum este la Eon dar la ENEL pe factura apare seria contorului si ar trebui sa apara si in contractul de furnizare!
Asa ca aveti argumente sa ii combateti chiar cu documentele lor! :))
Succes!