avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 938 soluții astăzi

Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.

Forum Discuţii juridice Proprietate industrială şi ... Administrarea unui site de filme
Discuție deschisă în Proprietate industrială şi intelectuală. Adică mărci, invenţii, drept de autor şi altele

Administrarea unui site de filme

Bună ziua!
Sunt elev, hobbyul meu este domeniul IT si imi doresc pe viitor sa devin student in acest profil, Informatică.
Aș dori sa fiu informat cu privire la posibilele autorizatii necesare sau drepturi de autor pentru crearea unui Site online cu filme si seriale.
Eram urmaritor al filmelor online, pana in ziua in care toate site urile au devenit populate de reclame in exces, as dori sa schimb acest lucru, prin propriul site!
Cel mai recent răspuns: tgeorgescu , utilizator 01:45, 19 Martie 2017
Drepturile de difuzare ale filmelor trebuie cumparate de la producatorul fiecarui film in parte sau de la compania care distribuie aceste filme in Europa. Daca parintii tai nu sunt milionari, cam greu de platit acesti bani.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Legalitatea vizionarilor de filme online alex25121985 alex25121985 Am o simpla intrebare: exista site-uri (ex. megavideo), care ofera posibilitatea non-membrilor (celor care nu sunt inregistrati) sa vizioneze filme seriale ... (vezi toată discuția)
Deschierea unui site de filme/seriale online Tg-Jiu1987 Tg-Jiu1987 Buna dimineata! As dori sa stiu din punct de veredere legat cat de ok este deschiderea unui site de filme/seriale online. Acestea vor putea fi vizionate ... (vezi toată discuția)