avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 650 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Obtinere cetatenie germana:avantaje
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Obtinere cetatenie germana:avantaje

Buna ziua,
Stau de 3 ani in Germania unde lucrez ca pilot de avion si as avea urmatoarea intrebare:Dupa ce indeplinesc toate criteriile pentru acordarea cetateniei germane (vechime, test de limba, cazier curat.) si primesc cetatenia germana ce avantaje as putea avea? Intentionez sa fac acest lucru din cauza serviciului, am inteles (daca am inteles bine) ca a avea o astfel de cetatenie confera multe avantaje, in cazul meu marirea salariului si oportunitatea de a elimina barierele care mi-se impun (foarte multe verificari in aeroport, nu prea pot face un imprumut la banca, nu beneficiez de pensie parca, etc.)
In plus mai confera si o siguranta a locului de munca, deoarece daca ma gandesc la Marea Britanie nu prea mai ai o siguranta ca iti poti pastra locul de munca.
Nu sunt casatorit si nu am nici copii, acordarea acestei cetatenii te face practic un cetatean oficial cu drepturi depline al acelei tari? Nu prea am inteles aceasta parte, vreau sa stiu daca ai aceleasi DREPTURI si RESPONSABILITATI ca toti ceilalti cetateni.
Stiu sigur ca se poate obtine, am niste prieteni care au obtinut-o pe cea britanica, pana la urma fiecare om nu e legat in cuie de ceva, daca era religie poate nu o schimbam, dar asa din interestul serviciului as vrea sa incerc.
Practic am inteles ca la sfarsit este o ceremonie publica, etc. si statul decide daca esti apt sau nu de acest satut, deci practic te accepta ca si cetatean, ar trebui sa nu mai am bariere pe plan profesional din cauza cetateniei.

Alte discuții în legătură