avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 783 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sporuri acordate in concediul de odihna
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sporuri acordate in concediul de odihna

Buna ziua!
Sunt asistent medical si in timpul concediului de odihna nu mi se acorda sporul permanent de 15 %,motivatia angajatorului fiind ca in legea 284/2010 art 7 punctul C se specifica acordarea sporului doar ptr timpul lucrat.In contractul colectiv de munca in schimb se specifica obligativitatea acordarii acestui spor si pe timpul concediului de odihna .La fel ,in codul muncii am gasit urmatorul articol:

(1)Pentru perioada concediului de odihnă salariatul beneficiază de o indemnizaţie de concediu, care nu poate fi mai mică decât salariul de bază, indemnizaţiile şi sporurile cu caracter permanent cuvenite pentru perioada respectivă, prevăzute în contractul individual de muncă.

Ma intereseaza care din documentele mentionate mai sus se aplica in cazul meu.
Multumesc anticipat ptr raspuns!
Ultima modificare: Miercuri, 22 Martie 2017
Roman123456, utilizator
Despre care CCM este vorba ?
Ccm in domeniu sanatate
Din cate stiu , nu exista inca un ccm valabil la nivel de sector de activitate sanatate.

In cel valabil pana in 2016 era.Oricum un raspuns obiectiv mi-ar prinde bine ca e valabil ccm ca nu.Probabil va fi stipulat si in cel nou.Sau poate se tine cont si de codul muncii.
Se va tine cont de prevederile Codului Muncii.

Alte discuții în legătură

Concediu de odihna lili2003stoica lili2003stoica lucreaza cineva in sanatate? poate spune cineva cum se calculeaza concediul de odihna (care este baza de calcul) al unei asistente care in afara salariului de ... (vezi toată discuția)