Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Va salut, am o problema cu cei de la Splendor Cluj. Am lasat pentru a 3-a oara un ceas in garantie, prima data pentru schimbarea unei baterii ( cost 55 de lei suportat de mine ). Urmatoarele 2 dati au fost pentru un defect al ceasului. Defect identic. Ieri m-au sunat cei de la Splendor spunandu-mi ca am de achitat o suma de bani pentru repararea acestuia desi eu nu am nici o vina pentru defectul aparut a 2-a oara in 1 luna de zile. Am cerut insistent inlocuirea produsului cu unul nou, nu repararea acestuia pentru aceeasi problema, iar acestia au refuzat, desi magazinul dispune de acelasi model de ceas. Ce pot face in acest caz? Mentionez ca maine (25.03.2017) se implinesc 15 zile calendaristice de la trimiterea lui in garantie. Exista vreo lege unde este specificat numarul de trimiteri in garantie pentru inlocuirea produsului? Va multumesc.
Salut,am si eu o intrebare. am un ceas in garantie care nu mai functioneaza, crezand ca e bateria am fost la ceasornicar aceasta a desfacut capacut a masurat bateria atat. Un domn foarte "amabil" de la service de unde am garantia imi spune ca desfacandui capacu acesta a iesit din garantie si totul se face contracost acum
Garantie telefon mobil
tdr-
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)