avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 680 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Prins cu jumatate joint cannabis
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Prins cu jumatate joint cannabis

Buna ziua, acum 3 zile am fost surprins de catre un echipaj de politie in timp ce fumam un joint alaturi de tovarasul meu, la sectie ne au luat datele, in declaratie am scris ca sub nici o forma nu i am oferit tovarasului meu sa fumeze, am cumparat de la un necunoscut, este printre primele dati cand fac asa ceva, am fost impins de stresul si presiunea pusa de examenul de bacalaureat sa fac acest lucru etc, acel jumatate de joint continea maxim 0.1 cannabis si a fost trimis la laborator si a ramas ca ma cheama un procuror. Mentionez ca nu am antecedente, sunt un elev foarte bun, iau bursa de merit. Intrebarea este ce pot sa fac sa scap cu o amenda administrativa? sau ceva care sa nu mi afecteze cazierul, avand in vedere ca prietenul meu a fost trecut ca martor, dar el nu a dat declaratie impotriva mea si a sustinut ca el n a consumat . Chiar imi doresc sa termin cu prostiile, imi doresc sa intru la o facultate foarte buna si sa am un viitor stralucit, mentionez ca m am lasat si problema e ca nu am informatii despre cel de la care am luat, inafara de nr de telefon si stiu cum arata. Ce ma sfatuiti sa fac?
Fiti cooperant cu organul de UP si rugati-va sa se ajunga la o solutie de neurmarire/netrimitere in judecata ca bani de avocat probabil nu aveti.
In ceea ce priveste viitorul stralucit, cu parere de rau va spun ca daca vizati o slujba gen magistrat, politist etc, trebuie sa aveti in vedere ca in evidenta operativa a IGP o sa figurati mereu cu aceasta fapta, chiar daca in cazierul judiciar pe care il scoateti dvs nu o sa apara nimic si probabil o sa intampinati probleme.
Magistrat, polițist etc. chiar nu-mi doresc, vreau sa urmez Academia de Studii Economice
mulțumesc pentru răspuns .