avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 197 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Lipsit Nemotivat 3 zile de la lucru
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Lipsit Nemotivat 3 zile de la lucru

Buna ziua.Lucrez ca inginer de 4-5 luni la o firma.In urma cu ceva vreme am primit o alta oferta de job si am vrut sa plec la la jobul actual fara preaviz sa fac incetarea la zi.Doamna directoare nu a fost deacord si mi-au facut preaviz de 20 de zile.Eu am lipsit 3 zile si acu urmeaza sa imi trimita nu stiu ce scrisoare acasa.Eu iam spus ca dupa perioada de proba trebuia sa avem o renegociere ca toata lumea si nu am avut si am descis ca vreau sa plec ca nu imi convine locul de munca.Ce pot pati?ce sanctiuni imi poate aplica firma
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:18, 10 Aprilie 2017
Cum v-a facut preaviz?

Ati facut cerere de incetare a c.i.m. cu acordul partilor sau prin demisie, intrucat lichidarea la zi nu exista in codul muncii?
Ultima modificare: Luni, 10 Aprilie 2017
Cornel Vasile, Consilier juridic