Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
In cazul partajului la mediator ce documente trebuie sa prezinti pentru a se stabili taxa de timbru? Cum trebuie procedat pentru a merge la un mediator si ce documete trebuie prezentate?
Va multumesc
Taxa de timbru este stabilita de instanta pe baza certificatului fiscal sau a grilei notarilor pt imobile si pe baza estimarii partilor pt mobile.
Tot instanta va acorda si scutirea de taxa pt mobile (100%) si reducerea de 50% pt imobile in cazul in care va prezentati cu acordul de mediere.
Actele cu care trebuie sa va prezentati sunt aceleasi la instanta si la mediator: acte de proprietate pt bunurile supuse partajului si extras de carte funciara pt imobile (in termen).