avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 547 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... este discriminare?
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

este discriminare?

asociatia de proprietari are dreptul sa-mi conditioneze acordarea ajutorului pentru incalzire de trecerea la intretinere a fiicelor mele?
mentionez ca sunt studente la zi in alta localitate si am adus adeverinte
dar se considera ca sunt inca intretinute din venitul meu, deoarece nu lucreaza
multumesc
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 18:15, 24 Octombrie 2010
1-Cele mentionate de dvs nu intrunesc elementele carea sa permita incadrarea de "discriminare"
2-Asociatia de proprietari, prin prevederile in vigoare detine limite legal stabilite pentru desfasurarea activitatilor in interesul general al membrilor sai.
Realitatea si prezentul forum ,demonstreaza inca o data ,discrepantele intre legea scrisa si ceea ce se aplica.
Asociatia NU are dreptul sa conditioneze acordarea de ajutoare pentru incalzire.
Acordarea ajutoarelor de incalzire se face de catre autoritatile abilitate ale statului,asociatia de locatari detinand calitatea de reprezentant a membrilor sai.
Pentru iarna 2009-2010,cu scopul eliminarii acordarii de ajutoare si altor persoane
care nu intrunesc conditiile legale,documentele justificative obligatorii ,se elibereaza de serviciile specializate
Asociatia nu are dreptul sa va conditioneze nimic in legatura cu subventia la caldura.
Administratorul trebuie sa puna la dispozitia tuturor locatarilor formulare pentru completat si cine se considera in situatia de a primi subventie, pe proprie raspundere, le completeaza si semneaza pentru ce declara.
Subventiile sunt acordate de guvern, prin intermediul primariilor, care fac legatura cu asociatiile. Asociatiile sunt intermediari intre guvern si cetateanul subventionat.