avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 547 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... este discriminare?
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

este discriminare?

asociatia de proprietari are dreptul sa-mi conditioneze acordarea ajutorului pentru incalzire de trecerea la intretinere a fiicelor mele?
mentionez ca sunt studente la zi in alta localitate si am adus adeverinte
dar se considera ca sunt inca intretinute din venitul meu, deoarece nu lucreaza
multumesc
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 18:15, 24 Octombrie 2010
1-Cele mentionate de dvs nu intrunesc elementele carea sa permita incadrarea de "discriminare"
2-Asociatia de proprietari, prin prevederile in vigoare detine limite legal stabilite pentru desfasurarea activitatilor in interesul general al membrilor sai.
Realitatea si prezentul forum ,demonstreaza inca o data ,discrepantele intre legea scrisa si ceea ce se aplica.
Asociatia NU are dreptul sa conditioneze acordarea de ajutoare pentru incalzire.
Acordarea ajutoarelor de incalzire se face de catre autoritatile abilitate ale statului,asociatia de locatari detinand calitatea de reprezentant a membrilor sai.
Pentru iarna 2009-2010,cu scopul eliminarii acordarii de ajutoare si altor persoane
care nu intrunesc conditiile legale,documentele justificative obligatorii ,se elibereaza de serviciile specializate
Asociatia nu are dreptul sa va conditioneze nimic in legatura cu subventia la caldura.
Administratorul trebuie sa puna la dispozitia tuturor locatarilor formulare pentru completat si cine se considera in situatia de a primi subventie, pe proprie raspundere, le completeaza si semneaza pentru ce declara.
Subventiile sunt acordate de guvern, prin intermediul primariilor, care fac legatura cu asociatiile. Asociatiile sunt intermediari intre guvern si cetateanul subventionat.
In cazul in care administratorul isi depaseste atributiile si va conditioneaza ajutorul la caldura, mergeti la furnizorul de caldura sau la primarie si va completati acolo formularul.
Numele Dv. va figura, cu suma de care veti beneficia, in tabelul centralizator pe care il primeste administratorul si el va fi silit sa va scada subventia din cotele de intretinere.
.......................
De asemenea in privinta fiicelor Dv care nu locuiesc in casa, fiind studente in alta localitate, administratorul trebuie sa va scada de la cotele de intretinere cheltuielile impartite pe nr. persoane pentru fiicele Dv. atata timp cat ele sunt plecate.
.......................
Nu exista legatura intre subventia acordata de guvern familiei nevoiase, cu plata intretinerii la bloc care se face in conformitate cu Legea 230/2007.
........................
Subventia o primiti pentru venitul mic / membru de familie, intretinerea o platiti in functie de cate persoane locuiesc in apartament in luna respectiva.
.......................
Si dovada ca nu exista nicio legatura intre una si alta e ca acest formular puteti sa-l completati si la furnizorul de caldura sau la primarie, direct, unde nu va intreaba nimeni de cate persoane locuiesc in apartament ...si cererea va este aprobata.
.............................
............................
:offtopic: Daca mai deschideti 2 topicuri cu aceeasi problema, las de-o parte faptul ca ati mai pus-o in discutie si in noiembrie anul trecut, eu una, nu va mai raspund. Prin regulamentul forumului va este interzis acest lucru.
Ultima modificare: Sâmbătă, 26 Septembrie 2009
elga50, moderator
daca nu stau in localitate de domiciliu nu sunteti obligat sa la treceti la intretinere.
dar cand faceti declaratia pentru ajutor caldura ele nu pot sa figureze in cerere din moment ce nu locuiesc acolo.
carmenmur a scris:

daca nu stau in localitate de domiciliu nu sunteti obligat sa la treceti la intretinere.
dar cand faceti declaratia pentru ajutor caldura ele nu pot sa figureze in cerere din moment ce nu locuiesc acolo.

Subventia se acorda familiilor nevoiase. Daca aceste familii locuiesc in cladiri pentru care se acorda subventia si au un venit / membru de familie conform cu conditiile de acordare, aceasta subventie se acorda. Ea are in vedere plata caldurii care nu se imparte pe nr. persoane. In plus de asta copilele respective sunt in intretinerea parintilor lor, deci fie ca stau acolo, fie ca nu, venitul familiei este conform conditiilor de acordare a ajutorului pentru caldura.
buna ..as dori sa va intreb daca subventia se aplica in functie de nr de membri ai familiei.,noi ne-am incadra la 31 lei in functie de salariu. Luam subventie 4x31 lei?sau numai 31 lei? va multumesc

Alte discuții în legătură

Abuz in acordarea ajutorului de plata caldura la intretinere irastoica irastoica Salut tuturor! Stati sa vedeti si sa nu credeti! Administratorul meu ma trece la plata intretinerii cu trei persoane desi in apartament sunt numai eu(si ... (vezi toată discuția)
Cum pot beneficia de subventia la gaz ndaniela83 ndaniela83 de cateva luni stau in chirie, acum as vrea sa fac si eu demersul pentru a obtine subventia pe incalzire. Daca locuiesc cu chirie in alt oras cum pot beneficia ... (vezi toată discuția)
Subventie de 50% STARGATE1 STARGATE1 Vin la dv. cu o mare nelamurire ! Locuiesc intr-un bloc de garsoniere patronate de o firma deci sunt chirias ! Am depus cererea de acordare a ajutorului ... (vezi toată discuția)