Referitor la termenele de trimitere a unor documente catre angajator: cererea de incetare a Cic 1, instiintarea sarcinii, anuntarea concediului de maternitate si adeverinta cu venitul realizat din indemnizatie de la Ajpis.
Sunt o mamica aflata in Cic 1, insarcinata cu al doilea copil, daca ma puteti ajuta va rog din suflet referitor la cateva nelamuriri cu privire la termenele de trimitere a unor documente catre angajator, pt ca fiind inca in CIC1 si cu cat nasterea celui de-al doilea copil se apropie mai mult, cu atat sunt mai ingrijorata sa nu am probleme cu angajatorul si sa procedez corect:
1. Cu cat timp inainte de finalizarea primului concediu de crestere a primului copil se trimite de catre mama, cererea de incetare a suspendarii contractului individual de munca catre angajator?
2. Si cand se trimite mai exact instiintarea de sarcina catre angajator? Odata cu cererea de incetare a suspendarii contractului c.i.m?
3. Cand se anunta la angajator faptul ca s-a recomandat de catre medic intrarea in prenatal in concediul de sarcina si lauzie?
4. Cand se solicita mai exact adeverinta cu valoarea indemnizatiei pentru cresterea primului copil de la Agentia Judeteana de Inspectie si Plati Sociale pentru calcularea pre-natalului si post-natalului pt cel de-al doilea copil?
Imi cer scuze daca unele intrebari par facile, dar nu am raspuns la aceste intrebari si mai ales imi e teama sa nu raman fara loc de munca in cazul in care nu procedez corect cu aceste instiintari catre angajator si cu cat nasterea copilului meu se apropie mai mult cu atat ma sperie ideea de a ramane fara serviciu.
Va multumesc frumos daca ma puteti ajuta, marturisesc ca orice cuvant conteaza si va multumesc ca m-ati ajutat cu raspunsurile dvs legale si alte dati.