Mi s-a comunicat telefonic ca postul meu va fi restructurat si mi s-a dat oferit, iarasi verbal, alternativa unui alt post in companie, dar pe un nivel ierarhic inferior si pierzand un bonus lunar existent in prima echipa unde lucrez acum.
Modalitatea propusa de companie este transfer intern - consider a se face la cererea mea in lipsa altor documente.
Am cerut o hartie/dovada a celor comunicate dar nu mi s-a dat, spunandu-mi-se ca se poate emite doar la final - cand nu voi mai avea optiunea de a merge in noua echipa.
Cine are dreptul sa semneze aceasta decizie de desfiintare? mi s-a spus ca HR dar nu sunt convinsa. Ce alte doc ar trebui sa primesc pe langa aceasta decizie?
HR poate semna numai daca are atributii in acest sens.
La inceput veti primi doar decizia de desfiintare a postului si instiintarea de preaviz , urmand ca la incetarea raportului de munca sa solicitati in scris eliberarea :
- adeverintei de vechime
- adeverintei de somaj.