Sunt insarcinata in 20 de saptamani.:(
Am anuntat conducerea unitatii si in prezent sunt in concediu medical cu diagnosticul:iminenta de avort si alte complicatii datorate sarcinii.#-oAm concedii medicale de pe 3-6 ianuarie si de pe 9-31 ianuarie.Astazi am fost anuntata ca incepand cu 1 ianuarie am fost "avansata " intr-un post care o sa fie restructurat datorita reorganizarii economice a unitatii riscand sa mi se desfaca CIM chiar daca sunt in concediu de maternitate sau de crestere si ingrijire copil.
:-/Se insista sa semnez Actul aditional la CIM deoarece in zilele de 1 si 2 ianuarie, chiar daca sunt zile nelucratoare , CIM nu a fost suspendat cu Concediu medical.
:-/Sa incerc sa obtin Concediu medical pt toata luna ianuarie ?
:-/Daca nu semnez Actul aditional la CIM decat la revenirea efectiva in activitate , schimbarea locului de munca mai are efect?
:-/Sunt obligata sa semnez noul Act aditional chiar daca acum sunt in Concediu medical?
De altfel din cate stiu eu, nu te pot obliga in nici un fel sa semnezi actul aditional. E o modificare a CIM pentru care e necesar acordul partilor, ca pentru orice contract. Deci nu esti obligata sa accepti "avansarea" nici cand te intorci la servici.
Multumesc mult Animor pentru precizare. :)
Nu stiu ce va fi cand voi reveni la servici.Presiunile sunt mari deocamdata.Deja persoana cu care am facut "schimbul" a semnat Actul aditional la CIM si lucreaza efectiv in locul meu (dar de buna voie continua sa intocmeasca si situatiile la care lucra si inainte deoarece eu fiind in CM nu are cine continua munca).
Eu am anuntat angajatorul ca sunt insarcinata si mi s-au acordat 120 zile de Concediu de risc maternal deoarece nu se putea face schimbarea locului de munca.
In scurt timp mi s-a comunicat verbal Schimbarea locului de munca. Initial am crezut ca se facea referire la: