Lucrez la o societate care produce si comercializeaza mobila.
Acum 2 saptamani am luat o comanda atipica pentru care am cerut acordul directorului adjunct de magazin. Pretul dat de mine clientului, confirmat de dir. adj., a fost eronat si comanda gresita, clientul fiind nevoit sa achite o diferenta fata de pretul comunicat initial.
Dupa acest incident directorul de magazin m-a pus sa platesc diferenta de bani impreuna cu dir. adj si casierul(acestia fiind si ei considerati vinovati). Am refuzat,deoarece anterior s-au mai facut greseli in preluarea comenzilor, iar problemele s-au rezolvat altfel, nu a fost nimeni nevoit pana acum sa plateasca nimic.
Astazi am primit o decizie prin care sunt informat ca am primit avertisment scris pe baza unui referat facut de directorul de magazin.
Precizez ca abia am reusit sa obtin o copie a acelui referat
(al carui numar de inregistrare difera fata de cel trecut in decizie), decizia nu este stampilata si nici referatul. Nu am fost informat de acel referat decat o data cu primirea deciziei. Nu am semnat de luare la cunostinta pe niciun document.
Va rog sa-mi spuneti cat de valabile sunt referatul si decizia pe care le-am primit?
Daca ma afecteaza cu ceva. Iar daca da, ce pot face in aceasta situatie?
Recunosc ca am gresit, nu asta e problema.
Ceea ce ma deranjeaza este ca: greseala nu este numai a mea( desi doar eu sunt sanctionat; am cerut parerea unui superior ierarhic si am actionat ca atare; au mai fost facute greseli de genul asta si numai la mine se iau masuri - eu cred ca e discriminare)
Conflict de munca.
Emanuel@
Buna ziua,
Va rog, daca se poate, citeva lamuriri : lucrez intr-o companie de mai bine de 1 an iar acum 2 zile am incalcat ROI fumind in spatiu neamanajat ... (vezi toată discuția)