avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 581 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Recuperare suma platita in plus
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Recuperare suma platita in plus

In data de 29.12.2017 am achizitionat on line doua bilete de avion dus - intors pe ruta Bucuresti-Iasi. La momentul achizitionarii pe platforma on line apare si bagajul de cala de pana la 20 kg. cu suma de 10 euro pe tronsonul de calatorie pe care l-am bifat si l-am platit in costul biletului. In avion in urma discutiei cu un alt pasager am aflat ca pentru rutele interne bagajul de cala este gratuit. La aterizare am facut o solicitare catre Blue Air si acestia mi-au raspuns:" dorim sa va informam ca tarifele serviciilor aditionale cat si ale biletelor electronice sunt nerambursabile conform termenilor si conditiilor de calatorie cu care dumneavoastra ati fost de acord in momentul efectuarii rezervarii", fara a-mi mentiona un act normativ, etc.
Mie personal nu mi se pare corect din doua puncte de vedere.
1. Daca pentru cursele interne acest serviciu este gratuit de ce apare pe platforma on line pentru achizitionare?
2. Firma poate invoca termenii si conditiile proprii fara a avea la baza un act normativ?

Alte discuții în legătură

Despagubiri morale blue air maggia87 maggia87 Buna seara! Ieri, 28 decembrie 2012, am avut rezervat un bilet de avion la Compania Aeriana Blue Air, Bucuresti - Larnaca. Avionul trebuia sa decoleze la ora ... (vezi toată discuția)
Probleme companie aeriană maranos76 maranos76 Bună seara! Am următoarea problemă: Pe data de 23 noiembrie 2014 am achiziţionat online un bilet de avion dus-întors pe ruta Bucureşti-Munchen cu ... (vezi toată discuția)
Zbor anulat wizz air LuMorningGlory LuMorningGlory Buna ziua. In data de 13.12.2017 am achizitionat doua bilete de avion Suceava - Bologna -Suceava pentru datele 16.09.2018, respectiv 26.09.2018 si, evident, ... (vezi toată discuția)