avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 611 soluții astăzi

Curs practic: Cum aplicăm TVA la tranzacții cu servicii și bunuri în UE/non-UE? | Lector: Delia Cataramă - Tax Partner, Viboal FindEx. Vezi agenda și participă → 

Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Probleme companie aeriană
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Probleme companie aeriană

Bună seara!
Am următoarea problemă:
Pe data de 23 noiembrie 2014 am achiziţionat online un bilet de avion dus-întors pe ruta Bucureşti-Munchen cu datele: 12 ianuarie 2015 (plecare) și 15 ianuarie 2015 (întoarcere).
Deoarece decolarea era programată pentru ora 05.55, pe data de 23 noiembrie 2014 am achizitionat online și un bilet dus-întors pe ruta Munchen-Halle (Saale). Conform programului de zbor, pe data de 12 ianuarie 2015, avionul trebuia sa aterizeze la Munchen la ora 07.05 (ora locala) astfel că am achiziționat biletul de tren cu plecare de la Munchen cu ora 08.24 (ora locala), deci având o fereastră de aproximativ o ora și jumătate între aterizarea avionului și plecarea trenului. Deoarece avionul a ajuns cu o oră și jumătate întârziere la Munchen (a aterizat la ora locală 08.37), eu am pierdut trenul și am fost nevoit să-mi cumpăr pe loc al bilet de tren către Halle (Saale), tot la clasa a II-a ca și primul, însa biletul de tren m-a costat suma de 101,00 EUR. Am contactat compania aeriană și mi s-a spus că, din păcate, dumnealor nu îmi pot plăti biletul de tren deoarece întârzierea avionului a fost cauzată de vreme. Din ce am observat, călătorind cu avionul destul de des, atunci când apar probleme, o companie aeriană fie dă vina pe problemele tehnice, fie dă vina pe vreme, atunci când i se cer compensații de orice tip.
Menţionez faptul ca am toate documentele necesare care dovedesc cele menţionate mai sus. Există vreo posibilitate de a acționa în instanță compania aeriană? S-ar încumeta vreun avocat să reprezinte în instanță această cauză?
Vă mulţumesc!

P.S. Aceeași companie aeriană mi-a pierdut bagajele de 2 ori în mai puțin de o lună. Prima dată pe 30 noiembrie 2014 și a doua oară pe 17 decembrie 2014. Mi-au fost restituite la 1 zi după aceea, dar am fost pus pe drumuri deoarece distanța dintre aeroport și locuinţa mea este de aprox. 20 km. Am avut chiar unele medicamente importante pentru sănătatea mea în acele bagaje. Bineînţeles ca din nou și-au cerut scuze și...cam atât
Daca sunt vinovati si asa se pare nu va ramane decat sa ii dati in judecata si sa obtineti despagubirile materiale si morale.
Dupa 7 ani ce sa mai recuperați ,de ce nu ati facut demersuri atunci?.Din punctul meu de vedere orice demers e acum tardiv.Se incumetau av atunci nu după 7 ani cand dreptul la acțiune e prescris.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Drepturi pasageri zbor anulat maranos76 maranos76 Buna ziua! Am 2 săptămâni am avut o serie de probleme cu un zbor care s-a decalat si apoi a fost anulat, si as dori sa ştiu daca pot cere compensaţii de ... (vezi toată discuția)
Recuperare suma platita in plus yoyosicoty yoyosicoty In data de 29.12.2017 am achizitionat on line doua bilete de avion dus - intors pe ruta Bucuresti-Iasi. La momentul achizitionarii pe platforma on line apare ... (vezi toată discuția)
Imi pot recupera banii pe biletele de avion? Oana-Mihaela Marin Oana-Mihaela Marin Buna ziua! In urma cu 2luni am achizitionat 2 bilete dus-intors pentru Bucuresti-Beauvais (Paris), bilete achizitionate prin Vola.ro, de la Wizzair. In ziua ... (vezi toată discuția)