Am o speta mai ciudata. Mai exact am dus masina la service(revenire schimbat EGR in garantie) in data de 04.01.2018, iar pe data de 10.01.2018, seful service-ului, Eurial, m-a sunat in jurul orei 11 sa-mi spuna ca a observat ca problema pentru care am revenit in service era intradevar de la EGR-ul schimbat de ei si ca au remediat problema din soft si apoi au scos masina in teste. Domnul mi-a comunicat ca in timpul testelor, pe la viteza de 130km/h, biela s-a rupt, a trecut prin motor(probabil spargand blocul motor si chiuloasa) si prin baia de ulei, masina fiind in acel moment nedeplasabila pe propriile roti. Am ramas surprins sa aud ca seful de service ma intreaba pe mine ce sa faca in continuare cu masina si daca dorim sa angajam un expert tehnic ca sa stabilim a cui este vina.
Ce trebuie sa fac in cazul asta?? va rog ajutati-ma cu un raspuns, intrucat sunt intr-o bezna totala nestiind daca ei sunt raspunzatori de masina mea atata timp cat e la ei in service chiar daca piesa care s-a rupt din motor nu are legatura cu interventia lor?
Este clar vina service-ului, in primul rand nu aveau voie sa scoata masina in trafic.
Trebuie vazut si istoricul schimbarii distributiei, este foarte adevarat ca ruperea curelei poate provoca un astfel de defect.
Nu s-a precizat in ce locatie se afla service-ul, majoritatea au acces la autostrazi, ca sa se ajunga pe autostrada este o distanta suficienta in care motorul sa ajunga la regimul de functionare. Poate sa fie din programare defectuoasa a softului dar si din conducerea neadecvata, accelerare/decelerare fortata/brusca care pot duce la ruperea curelei de distributie.
Masina era o masinâ complectâ, limitatâ la dimensiunile ei omologate conform normelor internationale cu echipamentele si caracteristicile descrise în certificatul de inmatriculare.
Altfel nu o primeau în service!!!
Masina era o masinâ complectâ, limitatâ la dimensiunile ei omologate conform normelor internationale cu echipamentele si caracteristicile descrise în certificatul de inmatriculare.
Altfel nu o primeau în service!!!
Mâ bucur câ ati aflat cum sâ formulati, sâ scrieti, ceea ce aveti de întrebat!
Cu stimâ,
Demos
PS: câ motorul masinii era sau nu limitat în performante, speta în cauzâ nu este influentatâ cu absolut nimic. Concesionarul avea obligatia sâ facâ o constatare, un diagnostic înainte de a testa vehiculul. El este cel care cunoaste, este agreat si reprezintâ legal firma.
Un "jeu de mots", în francezâ: Il est CONcessionaire!