Art 26 din L230/2007 in care era prevazut termenul de 45 zile a fost declarat
neconstitutional de CCR prin decizia nr. 670 din 18 mai 2011.
[ link extern ]
Articolul 25
(4)
Hotărârile adunărilor generale se consemnează în registrul de procese-verbale al asociaţiei de proprietari, se semnează de către toţi membrii comitetului executiv şi
se comunică, în scris, tuturor proprietarilor.
In baza acestei prevederi din lege se intelege ca hotararile trebuie comunicate
in scris si nu prin afisare, cel putin asa interpretez eu.
Adica asociatia sa trimita o "scrisoare" fiecarui proprietar prin ii comunica ce hotarai au fost adoptate la ag.
Legea are bube destule, printre altele nu se precizeaza termenul comunicarii hotararilor ag.
Insa
Articolul 10 prevede ca
(1) Proprietarii au dreptul să cunoască toate aspectele ce ţin de activitatea asociaţiei şi au acces, la cerere, la orice document al acesteia.