Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara. In urma cu 10 zile am primit o chitanta pe mail de la PayPal cum ca am achizitionat online carduri cadou pe un site de aplicatii android (Google Play) in valoare de 15 dolari. In aceeasi zi am contactat prin email suportul companiei explicand detaliat problema, si anume ca nu am facut nicio achizitie pe o platforma de aplicatii si nici nu am inregistrat vreun card de credit la PayPal sau Google Play. Raspunsul a fost superficial, mascat cu politete exagerata si manifestarea vointei de a ma ajuta insa nu au facut nimic. Azi primesc o noua chitanta, cu o noua achizitie in valoare de 15 dolari pe acelasi site. Am contactat suportul insa de aceasta data nu am primit un raspuns. Ce as putea face ? Multumesc.
ATENTIE! Diferenta intre paypal si phishing este ca paypal vi se adreseaza cu numele dumneavoastra , cel pe care il furnizati atunci cand va faceti cont pe paypal. Daca nu aveti cont nu trebuie sa va faceti griji . In nici un caz nu platiti sumele de pe chitantele respective pentru ca sunt false .