avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 303 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Țeapă Quickmobile
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Țeapă Quickmobile

Bună ziua,

Am făcut nefericita alegere de a cumpăra de la Quickmobile.
Mi-am luat un telefon Asus Zoom ZX551ML 128gb și în jumătate de an mi-au cedat vibrațiile și semnalul gsm , nu mai citea nicio cartelă și mă deranja faptul că nu mai vibra deloc.
M-am uitat la ei pe site, am văzut pașii, am trimis la firma care se ocupă de telefoanele quickmobile, ”ServiceReturn” și după o săptămână primesc mail de la tovarăși ca a fost trimis în service la o firmă terță, nu la ei după cum credeam.

În condițiile în care nu are NICIO zgârietură/lovitură, fiind super îngrijit și având doar folia de sticlă puțin dezlipită, băieții de la ”SAP”( firma terță) au finalizat diagnosticarea spunând că, carcasa telefonului este puțin îndoită și asta nu acoperă garanția și astfel mi-au scos telefonul din garanție și să mi-l trag pe cap de acum încolo.
Eu l-am băgat în service pentru vibrații și GSM și mi-au spus că mai trebuie înlocuit touchscreen-ul, ecranul și placa de bază pe banii mei(adică încă odată banii pe care i-am dat pe telefon) și acestea NU necesită schimbare, sunt în stare perfectă de funcționare.
Iar mai apoi, mi s-a spus că dacă sunt dubii în privința diagnosticării firmei ăsteia, pot solicita să schimb firma terță în schimbul a 300 lei și dacă ei spun că acoperă garanția atunci mi-l vor face și voi primii cei 300lei înapoi, dacă este contrar, pierd și garanția, mă aleg cu telefonul nefuncțional și mai pierd 300 de lei.

Și cealaltă firmă va zice ca prima, sunt convins. Mi se pare absurd să mi se zică că trebuie să-mi înlocuiesc touchscreen-ul
și ecranul dacă ele sunt complet funcționale și asta pe banii mei și pentru un motiv inventat.

Bun, acum nu știu ce să fac în continuare..le-am trimis mail celor de la service și quickmobile cum că rezultatul depănării telefonului nu este fondat și mi-au scos produsul din garanție pe nedrept și că mi-au umflat costurile reparațiilor pentru a mă păgubi și că refuz să le plătesc vreo taxă în plus la această fișă de service și cer să mi se repare telefonul, înlocuire sau banii înapoi.

QM nu mi-a răspuns și nici nu cred că o va face, iar cei de la service au spus că nu-i interesează și să îi plătesc dacă vreau să schimb firma de examinare. Nu accept această diagnosticare și refuz să optez pentru porcăria lor de taxă și voi refuza și curierul cu telefonul dacă mi-l va trimite nereparat.
Nu știu care-cine ar fi de vina pentru problema asta... QM sau SR... fiindcă mă simt prostit în ultimul hal și pentru mizeria asta nu mă las și merg cât de departe pot pe căile legale.

Ceva păreri de la cineva care cunoaște astfel de probleme și cum pot proceda corect?
Ultima modificare: Sâmbătă, 24 Februarie 2018
alexandru20146, utilizator
Dacă accept telefonul înseamnă că le accept decizia de a nu-mi repara telefonul și a mi-l scoate din garanție și nu l-aș mai putea trimite înapoi pentru o reconstatare/reparare gratuită în urma unei înțelegeri cu QM, mă gândesc eu.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua, aceiasi problema, telefon primit nefunctional, trimis in service unde ei constata ca tel este deformat/zgariat, evident eu am trimis tel fara probleme. Tel cumparat fiind un tel pentru seniori, cu butoane mari, ei decid unilateral sa-l inlocuiasca cu un tel standard cu touch screen, le scriu ca refuz acest schimb si sa mi-l repare in garantie. Asa cum le-am spus, am refuzat primirea coletului cu tel inlocuitor care nu corespunde specificatiilor cautate de mine la tel cumparat, taste mari, dispozitiv de masurat pulsul dispozitiv de monitorizare deplasare si altele specifice utilizarii unei persoane in varsta. De atunci nu mai raspunde nimeni la e-mail, O sa fac o plangere la ANPC. Ma simt ca si cand as fi furat, de o luna si jumatate nu am nici telefonul nici banii. Intrebarea mea este daca se poate deschide o actiune in instanta impotriva acestui service sau a Quickmobile firma de la care am cumparat telefonul, pentru inselatorie. Cum trebuie procedat in acest caz ? Astept raspuns de la ANPC si daca nu exista o rezolvare ma adresez parchetului sau politiei sau unui avocat ? Nu am mai avut de aface cu astfel de practici asa ca orice sugestie este binevenita. Multumesc
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Poliția/ parchetul se ocupă de cauze penale. Divergența dvs e una civilă. Dacă reclamația ANPC nu vă mulțumește, îi puteți acționa în instanță. Veți avea nevoie fie de timp și învățătură, ca să vă reprezentați singur, fie de avocat
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Multumesc pentru sfat !
Am cumpărat acum aproape 2 ani un tel Samsung de la Quiqmobile prun Emag. Acum 6 luni mi a apărut pe ecran o pata galbena și nu mai în ar a complet. Trimit produsul în service ul Quiqmobile.. Îmi spun ca au nevoie de factura... Spun ca nu o am... Și cer sa îmi dea factura Emag... Și ei spun ca nu o au... Deci frauda fiscala... Quiqmobile îmi cerea 50 lei sa îmi dea factura... Astfel cer ajutor la protecția consumatorului... Ei îmi dau factura fără sa mai plătesc acei 50 lei. Retrimite produsul însoțit de aceasta data de factura... Dar ei îmi spun ca produsul are apa și nu poate fi reparat în garanție... Acel tel nu a stat niciodată în preajma apei... Dar din păcate reprezentanta Samsung ro nu ma poate ajuta sa îmi confirme ceea ce spun, deoarece produsul nu este pt piața din Ro... Deci... Aia e...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Au voie firmele sa minta in scris? tmpqiu tmpqiu Buna ziua, Am o problema incurcata si as dori sa stiu daca are rost sa vb cu un avocat. Se suprapun din pct meu de vedere mai multe abuzuri: 1. EMAG minte ... (vezi toată discuția)
Produs trimis in service si inapoiat fara a fi verificat grf grf Bună seara. Am o problema cu un produs trimis în service. E vorba de un led Samsung. Care nu mai funcționa (problema era ca am început sa nu mai văd ... (vezi toată discuția)
Problema service garantie smartphone deiucluj deiucluj Salut tuturor. Sa o luam cu inceputul. Am cumparat second-hand un telefon, HTC 510. Dupa cateva zile de folosire, am observat ca touchscreen-ul facea ... (vezi toată discuția)